Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Muza |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 150x200 mm |
EAN: | 9788377581315 |
ISBN: | 978-83-7758-131-5 |
Data: | 2012-02-01 |
Cena wydawcy: 39.99 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.? źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat ? zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki ? źródło inspiracji dla pracowników promocji
Książka "Plakat i reklama. Przewodnik" - Nick Souter, Stuart Newman - oprawa miękka - Wydawnictwo Muza. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.