pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską

Autor książki:

Krystyna Wojcik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326484384
ISBN: 978-83-2648-438-4
Data: 2015-09-21
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest 9. wydaniem praktycznego poradnika zawierającego wskazówki dla autorów prac licencjackich, magisterskich i doktorskich w zakresie prawidłowego tworzenia prac akademickich.

Autorka w sposób przystępny i przejrzysty wskazuje rozwiązania problemów, jakie może napotkać autor w ciągu całego procesu przygotowywania pracy - poczynając od wyboru tematu i promotora aż do stworzenia czystopisu odpowiadającego wszelkim wymaganiom. Czytelnik znajdzie tu m.in. odpowiedzi na pytania: - jakie są wymagania ustawowe w stosunku do prac promocyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem prac doktorskich, - jak powoływać się na cudze myśli, by nie popełnić plagiatu oraz zachować zgodność z intencją i istotą tych myśli, - jak tworzyć strukturę pracy, by zachować cechy rządzące konstrukcją tekstu naukowego (prostotę, przejrzystość, kondensację, metodyczność, harmonię), - jak oznaczać części struktury, by zachować układ hierarchiczny zagadnień, - jak i gdzie szukać materiałów źródłowych, oceniać ich wartość i przydatność do opracowania pracy promocyjnej, - jak zachować podstawowe cechy tekstu naukowego (logiczny tok rozumowania, dostateczne udowadnianie twierdzeń i obiektywizm), - jak prowadzić badania empiryczne, - jakie są powszechnie zalecane zasady edytorskie.

W poradniku przedstawiono również podstawowe różnice w zasadach dotyczących tworzenia prac licencjackich, magisterskich i doktorskich. Zawiera on ponadto wiele praktycznych przykładów, schematów i wzorów, w tym wzory notek bibliograficznych, przypisów, stron tytułowych.

Książka "Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską" - Krystyna Wojcik - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2015 r.