Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Bauer-Weltbild Media (KDC) |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788374046572 |
ISBN: | 978-83-7404-657-2 |
Data: | 2008-12-01 |
Opis książki:
"Na dobry początek znajomości * Co myślą o Tobie ludzie? * Co zrobić, aby inni uważali Cię za osobę interesującą i szczerą? * Jak sprawić, by rozmówca nie mógł się doczekać kolejnego spotkania? * Czym jest efekt aureoli, a czym efekt rogów? Wyobraź sobie, że nowo poznany, atrakcyjny mężczyzna dzwoni do Ciebie pięć minut po tym, jak odprowadził Cię do domu, i sugeruje kolejną randkę. Człowiek, z którym odbyłeś spotkanie biznesowe, zjawia się w Twojej firmie dzień później i proponuje korzystny kontrakt finansowy... To nie tylko piękny, lecz także realny scenariusz! Poznajesz nowych ludzi w pociągach, w pracy, w sklepie, na przystanku, na plaży.... Pierwsze wrażenie, jakie na nich zrobisz, jest najistotniejsze! Proponowany przez nas nowoczesny poradnik może sprawić, że Twoja kariera i życie towarzyskie nabiorą rozpędu. Autorki, doświadczone trenerki komunikacji, wyróźniają siedem filarów pozytywnego pierwszego wrażenia. Zapoznanie się z nimi pozwoli wyeksponować własne atuty, kontrolować mowę ciała i spojrzenia, a także okazać zainteresowanie w sposób taktowny. Dowiesz się, jak panować nad dynamiką rozmowy i stworzyć miłe poczucie wspólnoty. A co najważniejsze: zmienisz swoje relacje z ludźmi bez konieczności udawania kogoś, kim nie jesteś! Poradnik stawia na szczerość, która zawsze się opłaca. Samodzielną pracę ułatwią liczne tabele, pozwalające ocenić postępy. Powodzenia! "
Książka "Pierwsze wrażenie" - Ann Demarais, Valerie White - oprawa miękka - Wydawnictwo Bauer-Weltbild Media (KDC). Książka posiada 248 stron i została wydana w 2007 r.