pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Piękno w sieci. Estetyka a nowe media

Autor książki:

Krystyna Wilkoszewska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 356 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788370528355
ISBN: 83-7052-835-X
Data:2001-01-09
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czy media elektroniczne generując nowy typ obrazów cyfrowych, wymagają radykalnie nowej estetyki Czym jest sztuka multimedialna i co oferuje odbiorcy W jakim stopniu postepująca komputeryzacja zagraża tożsamości - tak osobowej jak kulturowej Czy wirtualnosć i cybernetyczne przestrzenie zapowiadają stan permanentnej zabawy czy też infantylizację, wiodącą do katastrofy W konferencji zorganizowanej przez Zakład Estetyki UJ wzięli udział estetycy, teoretycy mediów, kulturoznawcy oraz artyści mający do czynienia z problemami multimediów w praktyce. Książka odpowiada na pytania czy nowe media to pretekst do umiarkowanego optymizmu czy estetycznej katastrofy. Autorzy dyskutują tu m.in. o rzeźbiarskich aspektach sztuki multimedialnej, estetyce architektury wobec nowych mediów, estetycznych dylematach filmu i telewizji.

Książka "Piękno w sieci. Estetyka a nowe media" - Krystyna Wilkoszewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 356 stron i została wydana w 1999 r.