Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 166x235 mm |
EAN: | 9788328301801 |
ISBN: | 978-83-2830-180-1 |
Data: | 2015-09-10 |
Opis książki:
Obraz wart więcej niż tysiąc słów.
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie - Photoshopa - w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online.
Zawartość DVD:
Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor.
Książka "Photoshop dla e-commerce i social media" - Sebastian Kończak - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2015 r.