Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Klaudia Cymanow-Sosin
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Petrus |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 154 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788377205747 |
ISBN: | 978-83-7720-574-7 |
Data: | 2020-06-05 |
Opis książki:
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.
Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.
Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
Książka "Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku" - Klaudia Cymanow-Sosin - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2020 r. Cena 21.16 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.