pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki

Autor książki:

Mirosław Skwarek

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788328380912
ISBN: 978-83-2838-091-2
Data: 2021-10-18
41.70 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offlineowym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

Jesteś na to gotów?

Książka "Perswazja w social mediach, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni tylko zdobywają lajki" - Mirosław Skwarek - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2021 r. Cena 41.70 zł. Zapraszamy na zakupy!