Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320819083 |
ISBN: | 978-83-20819-08-3 |
Data: | 2010-09-27 |
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie - Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.
Książka "Perswazja. Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi" - James Borg - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2010 r.