Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Dave Lakhani
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324619511 |
ISBN: | 978-83-246-1951-1 |
Data: | 2010-01-21 |
Opis książki:
Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:
- reklamy
- marketingu
- przemysłu filmowego
- public relations
- propagandy
- negocjacji
- miłości
- religii?
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com Perswazja = zyski
Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?
Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni.
To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.
Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
- co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
- jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
- w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.
Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.
Książka "Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi" - Dave Lakhani - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2010 r.