pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3

Autor książki:

Dante Treglia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 728 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788373611115
ISBN: 978-83-7361-111-5
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 125.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

To już trzecia częśćPerełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie.

Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.

Książka podzielona jest na 6 części:
  • Programowanie ogólne
  • Matematyka
  • Sztuczna inteligencja
  • Grafika
  • Sieć i gry dla wielu graczy
  • Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3" - Dante Treglia - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 728 stron i została wydana w 2014 r.