Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788323130376 |
ISBN: | 978-83-2313-037-6 |
Data: | 2013-04-18 |
Opis książki:
Pedagogika potrzebuje innowacji dla edukacji. Ale potrzebuje także rozmaitych koncepcji teoretycznych, które będą nie tylko naturalną kontynuacją minionego stulecia w ich interpretowaniu, lecz jednocześnie będążądać" zmiany, gdy w głowach wielu wiek XX ciągle jeszcze się nie skończył; będążądać" radykalnego wyjścia poza horyzont zastanego. Jest jakimś paradoksem, że myślenie o innowacjach słabło i stawało się coraz mniej... innowacyjne! Praca Pani Profesor Beaty Przyborowskiej niesie /zawiera taką twórczą zmianę; może nawet radykalną zmianę Dotyczy ona innowacji w perspektywie integralnej, która wychodzi od: mapy AQAL i w sposób przekonywujący wymusza czytanie/widzenie owych procesów w czterech kwadrantach łącznie. To jest droga nowego - innego - twórczego. Z recenzji prof. dr hab. Ryszarda Łukaszewicza Beata Przyborowska podjęła się zadania użytecznej teoretycznie, metodologicznie i praktycznie próby określenia podstaw pedagogiki innowacyjności, ku temu wiodła ją droga gruntownej współczesnej analizy uwarunkowań i perspektyw innowacyjności (...). Autorka dobrze wprowadza czytelnika w zagadnienia innowacyjnej funkcji pedagogiki, pedagogii innowacyjnych, poznawczych i praktycznych podejść do innowacji i do dotychczasowego dorobku w dziedzinie refleksji nad innowatyką pedagogiczną, próbuje określić status pedagogiki innowacyjności. Z recenzji prof. dr hab. Stanisława Palk
Książka "Pedagogika innowacyjności, między teorią a praktyką" - Beata Przyborowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2013 r.