Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374173094 |
ISBN: | 978-83-7417-309-4 |
Data: | 2008-05-15 |
Opis książki:
Regiony turystyczne funkcjonują na współczesnym globalnym rynku jako aktywnie działające podmioty - przestrzenne jednostki ekonomiczne. W tych warunkach kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej staje się tworzenie w ich ramach struktur partnerskich obejmujących przedsiębiorstwa i instytucje działające w sferze obsługi ruchu turystycznego.
Partnerstwo i przywództwo są wzajemnie dopełniającymi się elementami w rozwoju turystyki w regionach - istnienie struktury partnerskiej jest platformą działalności przywódcy, z kolei przywództwo spaja, cementuje i podtrzymuje naturalnie kruchą sieć współdziałających ze sobą partnerów.
Monografia skierowana jest do osób zajmujących się rozwojem turystyki w regionach, zarówno w sferze praktyki gospodarczej, a więc zasiadających w strukturach administracji turystycznej i władzy samorządowej oraz prowadzących działalność gospodarczą, jak i na polu naukowym - badaczy, dydaktyków i studentów.
Książka "Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym" - Piotr Zmyślony - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.