Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788376015132 |
ISBN: | 978-83-7601-513-2 |
Data: | 2009-05-05 |
Opis książki:
Spotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skuteczneg zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy.
Celem niniejszego przewodnika jest udzielenie praktycznych rad dotyczących organizowania konstruktywnych i ciekawych spotkań. Przykłady oraz gotowe do wykorzystania techniki, przedstawione w zwięzły i przystępny sposób, przekonają każdego, że organizowania spotkań można się nauczyć.
Trzeba więc pamiętać o tym, żeby: określić cel i wybrać kanał komunikacji, wybrać uczestników, rozdzielić role i ustalić porządek spotkania, zastanowić się nad rozwiązaniami grafi cznymi, zaplanować przedsięwzięcie od strony technicznej i logistycznej ...
... a następnie sprawnie otworzyć zebranie, efektywnie je poprowadzić i zamknąć, pamiętając o podsumowaniu. Stosując rady autorów w praktyce, nie można zapominać, żespotkania to przedsięwzięcia, w trakcie których naprawdę się pracuje".
Książka "Organizacja spotkań. Przewodnik" - Mary Munter, Michael Netzley - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2009 r.