Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 122x194 mm |
EAN: | 9788324610624 |
ISBN: | 978-83-246-1062-4 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
- Profesjonalne przygotowanie
- Kontrolowanie harmonogramu/li>
- Ustalanie zasad gry
Umówiłeś się z nimi na dziewiątą?
Spotkania, mitingi, konferencje, zebrania. Zmora biurowego życia? Złodziej czasu i kwintesencja bezproduktywności? A może doskonały czas na poprawienie komunikacji oraz idealny moment na pozytywną autoprezentację? To, jak ta sfera aktywności wygląda w Twojej firmie, w znacznej mierze zależy od organizatora takich nasiadówek. Jeśli właśnie Tobie przypadła w udziale ta rola, pozornie niewdzięczne zadanie możesz zmienić w szansę na stworzenie profesjonalnej sesji o intensywności burzy mózgów.
Przygotuj się solidnie do czekającego Cię zadania. Bez względu na to, czy spotkanie ma mieć charakter oficjalny, czy nieformalny, warto wiedzieć, jak się zachować, co powiedzieć i jak reagować na niespodziewane zwroty akcji. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie książkę, która uzbroi Cię po zęby w odpowiednie techniki aranżowania i prowadzenia różnego typu posiedzeń. Znajdziesz tu również stosowne taktyki psychologiczne, pomagające przejąć kontrolę nad niechętną lub zbyt swawolną grupą. A przede wszystkim poradnik ten zagwarantuje Ci pełne wsparcie merytoryczne, stając się Twoim małym konferencyjnym katechizmem.
- Wystąpienia, odczyty i referaty.
- Standardowe zebrania zespołowe.
- Zasady organizowania konferencji.
- Prezentacje oraz specjalistyczne szkolenia.
- Przygotowanie materiałów pomocniczych.
Książka "Organizacja spotkań biznesowych" - Thomas Wieke - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2008 r.