pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

OpenGL w praktyce

Autor książki:

Janusz Garnczarski

Dane szczegółowe:
Wydawca: BTC
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 584 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788360233306
ISBN: 978-83-6023-330-6
Data: 2012-01-26
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki Open GL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ - z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę Open GL w pracy zawodowej.

Książka "OpenGL w praktyce" - Janusz Garnczarski - oprawa twarda - Wydawnictwo BTC. Książka posiada 584 stron i została wydana w 2008 r.