Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nakom |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 414 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788389529497 |
ISBN: | 978-83-89529-49-7 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis książki:
Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia. Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych. Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi. Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.
Książka "OpenGL i wprowadzenie do programowania gier" - Wojciech Sterna - oprawa miękka - Wydawnictwo Nakom. Książka posiada 414 stron i została wydana w 2008 r.