Olbrzym w cieniu. Gry wideo w kulturze audiowizualnej
Andrzej Pitrus
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 170x230 mm |
EAN: | 9788323333524 |
ISBN: | 978-83-233-3352-4 |
Data: | 2012-10-03 |
Opis książki:
Przedstawiona do recenzji książka stanowi pierwsze w literaturze oryginalnie polskiej tak szerokie ujęcie zagadnień związanych z grami komputerowymi. Zakres tematów podjętych przez autorów zbioru obejmuje teksty o charakterze ogólnym definicyjnym związanym z poszukiwaniem przez badaczy gier własnego języka artykuły analizujące relacje pomiędzy grami a innymi sferami sztuki i życia wreszcie sięgające do różnych metodologii teksty analityczne i interpretacyjne poświęcone konkretnym tytułom i gatunkom. Tom składa się z tekstów na bardzo wysokim poziomie napisanych kompetentnie a przy tym obejmujących imponująco rozległy obszar zainteresowań badawczych. Książka Olbrzym w cieniu będzie istotną pozycją dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą problematyką gier komputerowych a także badaczy i studentów tych dyscyplin które pod wpływem gier komputerowych na naszych oczach ulegają przemianom. Z recenzji dr hab. prof. UŁ Piotra Sitarskiego
Książka "Olbrzym w cieniu. Gry wideo w kulturze audiowizualnej" - Andrzej Pitrus (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2012 r.