pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ogilvy o reklamie

Autor książki:

David Ogilvy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Animi2
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 235x165 mm
EAN: 9788366303119
ISBN: 978-83-6630-311-9
Data: 2022-01-10
Cena wydawcy: 59.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie uważam reklamy za iformę rozrywki czy sztuki, lecz raczej za medium iniformacyjne. Gdy piszę reklamę, nie oczekuję, że uznacie ją za twórczą. Chcę, żebyście uznali ją za wystarczająco interesującą, by kupić reklamowany produkt. Kiedy przemawiał Ajschines, mówili: Jakże wspaniale przemawia!, lecz gdy przemówił Demostenes, zakrzyknęli: Ruszamy na Filipa!1. W moich opublikowanych w 1963 roku Wyznaniach człowieka reklamy opowiedziałem o powstaniu Ogilvy & Mather. Wyłożyłem tam zasady, na których opierał się nasz początkowy sukces. Niewielki butik kreatywny z Nowego Jorku przerodził się w jedną z czterech największych agencji reklamowych świata ze 140 biurami w 40 krajach. Wygląda na to, że nasze zasady zadziałały...

Fragment

Książka "Ogilvy o reklamie" - David Ogilvy - oprawa miękka - Wydawnictwo Animi2. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2020 r.