Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788324603978 |
ISBN: | 83-246-0397-2 |
Data: | 2009-03-28 |
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
Książka "Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?" - Mark Joyner - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2006 r.