Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka
N. Craig Smith, Gilbert Lenssen
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 612 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788360652619 |
ISBN: | 978-83-60652-61-9 |
Data: | 2010-01-15 |
Opis książki:
Odpowiedzialność biznesu nigdy dotąd nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Menedżerowie, którzy już uświadamiają sobie konieczność podejmowania, w ramach strategii i działalności operacyjnej, coraz bardziej złożonych problemów społecznych i ekologicznych, potrzebują nowej wiedzy, nowych umiejętności i kompetencji. Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka, to jedna z pierwszych książek, które właśnie umożliwiają uczelniom ekonomicznym wyposażanie przyszłych liderów biznesu i menedżerów w wiedzę, umiejętności i kompetencje, dzięki którym sprostają tym wyzwaniom.
Książka "Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka" - N. Craig Smith, Gilbert Lenssen - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 612 stron i została wydana w 2010 r.