pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 612 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788360652619
ISBN: 978-83-60652-61-9
Data: 2010-01-15
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Odpowiedzialność biznesu nigdy dotąd nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem. Menedżerowie, którzy już uświadamiają sobie konieczność podejmowania, w ramach strategii i działalności operacyjnej, coraz bardziej złożonych problemów społecznych i ekologicznych, potrzebują nowej wiedzy, nowych umiejętności i kompetencji. Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka, to jedna z pierwszych książek, które właśnie umożliwiają uczelniom ekonomicznym wyposażanie przyszłych liderów biznesu i menedżerów w wiedzę, umiejętności i kompetencje, dzięki którym sprostają tym wyzwaniom.

Książka "Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka" - N. Craig Smith, Gilbert Lenssen - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 612 stron i została wydana w 2010 r.