Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Magdalena Szulc
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 214 s. |
EAN: | 9788323240341 |
ISBN: | 978-83-2324-034-1 |
Data: | 2022-05-04 |
Opis książki:
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Książka "Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych" - Magdalena Szulc - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2022 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy!