pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Autor książki:

Magdalena Szulc

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2022
Oprawa: twarda
Ilość stron: 214 s.
EAN: 9788323240341
ISBN: 978-83-2324-034-1
Data: 2022-05-04
41.56 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.

Książka "Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych" - Magdalena Szulc - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2022 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy!