pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Autor książki:

Jim Collins

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788388970184
ISBN: 978-83-8897-018-4
Data: 2006-01-23
Cena wydawcy: 49.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA "zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi. W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn "Fast Company" nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy.

Książka "Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe" - Jim Collins - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2007 r.