Tytuł książki:
Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce. Warsztaty z Geografii Turyzmu. Tom 4
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 185x230 mm |
EAN: | 9788379691388 |
ISBN: | 978-83-7969-138-8 |
Data: | 2014-09-18 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zagadnienia zaprezentowane w niniejszej publikacji dotyczą ogółu zjawisk związanych z komercjalizacją, w tym przemian zachodzących pod wpływem dynamicznie rozwijającej się współczesnej turystyki w aspekcie wykorzystania zasobów przestrzeni geograficznej.Poruszana w publikacji tematyka stanowi w ostatnich latach przedmiot wielu zainteresowań i dyskusji naukowych.
Od Redakcji, fragment
Książka "Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce. Warsztaty z Geografii Turyzmu. Tom 4" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r.