Tytuł książki:
Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320816846 |
ISBN: | 978-83-2081-684-6 |
Data: | 2006-01-09 |
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce, w ośmiutematycznych rozdziałach, przedstawiono charakterystyczne rozwiązania stosowane w rachunkowości jednostek gospodarczych, mogące się przyczynić do usprawnienia zarządzania. Odbiorcami książki mogą być: - menedżerowie, - praktycy zajmujący się controllingiem i rachunkowością, - studenci, - uczestnicy szkoleń z zakresu rachunkowości.
Książka "Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2007 r.