Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | LexisNexis |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9798373345736 |
ISBN: | 83-7334-573-6 |
Data: | 2008-11-22 |
Opis książki:
Praca przedstawia analizę uregulowań prawa polskiego służących ochronie uprawnionych do znaków towarowych przed naruszeniem ich prawa w Internecie. Rozważania te dają odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu obowiązujące przepisy chronią przed naruszeniem prawa do znaku w nowym medium, wskazują równocześnie propozycje zmian.
Autor omawia m.in. pojęcie, funkcje i rodzaje znaków towarowych, prawo ochronne na znak towarowy, domeny internetowe oraz zasady ich rejestracji, formy naruszenia prawa do znaku towarowego w Internecie; przedstawia także możliwości ochrony znaków towarowych w Internecie na podstawie kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także środki ochrony przysługujące uprawnionemu. W publikacji przedstawiony został także przegląd amerykańskich regulacji w tym zakresie Lanham Act, Federal Trademark Dilution Act oraz Anticybersquatting Consumer Protection Act wraz z bogatym orzecznictwem.
Książka "Ochrona znaków towarowych w internecie" - Jarosław R. Antoniuk - oprawa miękka - Wydawnictwo LexisNexis. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2006 r.