pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Ochrona prawna klienta na rynku usług bankowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 912 s.
Wymiar: 130x205 mm
EAN: 9788326442544
ISBN: 978-83-2644-254-4
Data: 2013-05-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono problematykę ochrony prawnej klienta na rynku usług bankowych. W sposób kompleksowy i interdyscyplinarny poddane zostały analizie wszelkie możliwe metody ochrony interesów klientów banków, zarówno te przewidziane w regulacjach prawnych właściwych dla funkcjonowania banków, jak i w innych aktach prawnych o charakterze powszechnym, m.in. w tzw. Ustawach konsumenckich, stanowiących trzon prawa konsumenckiego. Autorka szeroko omawia te regulacje, dokonuje ich typizacji, oceny jakości legislacji w tym zakresie i kompletności systemu ochrony, a także jego skuteczności w praktyce. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do praktyków wykonujących zawody prawnicze sędziów, radców prawnych, pracowników instytucji świadczących usługi na rynku finansowym, w tym banków. Zainteresuje również pracowników organów ochrony prawnej, których celem jest ochrona uczestników rynku finansowego. Przydatna będzie także dla studentów prawa oraz słuchaczy studiów podyplomowych i aplikantów.

Książka "Ochrona prawna klienta na rynku usług bankowych" - Edyta Rutkowska-Tomaszewska - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 912 stron i została wydana w 2013 r.