Tytuł książki:
Ochrona prawna klienta na rynku usług bankowych
Autor książki:
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 912 s. |
Wymiar: | 130x205 mm |
EAN: | 9788326442544 |
ISBN: | 978-83-2644-254-4 |
Data: | 2013-05-17 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce omówiono problematykę ochrony prawnej klienta na rynku usług bankowych. W sposób kompleksowy i interdyscyplinarny poddane zostały analizie wszelkie możliwe metody ochrony interesów klientów banków, zarówno te przewidziane w regulacjach prawnych właściwych dla funkcjonowania banków, jak i w innych aktach prawnych o charakterze powszechnym, m.in. w tzw. Ustawach konsumenckich, stanowiących trzon prawa konsumenckiego. Autorka szeroko omawia te regulacje, dokonuje ich typizacji, oceny jakości legislacji w tym zakresie i kompletności systemu ochrony, a także jego skuteczności w praktyce. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do praktyków wykonujących zawody prawnicze sędziów, radców prawnych, pracowników instytucji świadczących usługi na rynku finansowym, w tym banków. Zainteresuje również pracowników organów ochrony prawnej, których celem jest ochrona uczestników rynku finansowego. Przydatna będzie także dla studentów prawa oraz słuchaczy studiów podyplomowych i aplikantów.Książka "Ochrona prawna klienta na rynku usług bankowych" - Edyta Rutkowska-Tomaszewska - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 912 stron i została wydana w 2013 r.