Tytuł książki:
Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
Autor książki:
Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375615876 |
ISBN: | 978-83-7561-587-6 |
Data: | 2015-10-14 |
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy dotąd instytucje finansowe nie musiały tak wiele uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów oraz wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była potrzebna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały albo też staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym.Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka oraz Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez znakomitych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najistotniejszych zagadnień dotyczących relacji pomiędzy zakładami ubezpieczeń i konsumentami.
Książka "Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce" - Jan Monkiewicz, Marcin Orlicki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2015 r.