Ochrona konsumenta na rynku usług
Monika Jagielska, Elżbieta Sługocka-Krupa, Krzysztof Podgórski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788325590765 |
ISBN: | 978-83-2559-076-5 |
Data: | 2017-02-17 |
Opis książki:
Publikacja poświęcona jest istotnej części obrotu konsumenckiego, jaką są usługi. Opracowania zawarte w monografi i obejmują tematy dotyczące:usług remontowych i budowlanych, usług w zakresie dostarczania mediów, usług fi nansowych, usług telekomunikacyjnychorazusług turystycznych. Ich celem jest omówienie istotnych problemów w zakresie ochrony konsumentów w różnych sektorach usług oraz wskazanie teoretycznych i praktycznych rozwiązań, które mogą skutecznie tę ochronę udoskonalić. Monografi a jest efektem współpracy różnych środowisk, przede wszystkim świata nauki, biznesu i praktyków na rzecz zapewnienia należytego poziomu ochrony interesów konsumentów.
Książka "Ochrona konsumenta na rynku usług" - Monika Jagielska, Elżbieta Sługocka-Krupa, Krzysztof Podgórski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2017 r.