Tytuł książki:
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Autor książki:
Maciej Kołodziej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Prawa Polskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 92 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326955884 |
ISBN: | 978-83-2695-588-4 |
Data: | 2016-10-27 |
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Książka "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" - Maciej Kołodziej - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego. Książka posiada 92 stron i została wydana w 2016 r.