pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Autor książki:

Maciej Kołodziej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Prawa Polskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 92 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326955884
ISBN: 978-83-2695-588-4
Data: 2016-10-27
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na końcu publikacji akty prawne pozwolą na bieżąco śledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzględnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

Książka "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów" - Maciej Kołodziej - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego. Książka posiada 92 stron i została wydana w 2016 r.