Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Prawa Polskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 76 s. |
Wymiar: | 160x232 mm |
EAN: | 9788326948800 |
ISBN: | 978-83-2694-880-0 |
Data: | 2016-03-18 |
Opis książki:
Książka "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym" to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja "Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych" jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.
Książka "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym" - Maciej Kołodziej - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego. Książka posiada 76 stron i została wydana w 2016 r.