pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Autor książki:

Maciej Kołodziej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Prawa Polskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 76 s.
Wymiar: 160x232 mm
EAN: 9788326948800
ISBN: 978-83-2694-880-0
Data: 2016-03-18
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym" to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja "Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych" jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.

Książka "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym" - Maciej Kołodziej - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Prawa Polskiego. Książka posiada 76 stron i została wydana w 2016 r.