pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ocenianie w szkole na cenzurowanym. Badania - Dylematy - Inspiracje

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2020
Oprawa: twarda
Ilość stron: 372 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322793060
ISBN: 978-83-2279-306-0
Data: 2020-04-30
Cena wydawcy: 44.10 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Bez wątpienia dobre ocenianie oparte na solidnych podstawach dawnej i współczesnej myśli naukowej stanowić powinno niezbywalną część edukacji na każdym etapie. Myśl ta stale powraca w dyskusjach nad jej jakością, efektywnością, potrzebą zmian i modernizacji. Zamieszczone w niniejszym tomie teksty wpisują się w bardzo dziś potrzebną dyskusję o miejscu, roli, modelach i systemach szkolnego oceniania, o potrzebie weryfikacji stosowanych metod i narzędzi oceniania, o roli emocji i motywacji w tym procesie oraz wielu innych aspektach związanych z oceną i wartościowaniem różnych obszarów edukacji i jej uczestników. Głównym celem oddawanej do rąk Czytelników publikacji jest zatem wzbogacenie wiedzy na temat wybranych zjawisk, które dotyczą współczesnych strategii szkolnego oceniania i wartościowania (na różnych etapach kształcenia ogólnego i przedmiotowego), związanych z tym treści, uwarunkowań, dylematów, pozytywnych i negatywnych sposobów postępowania, funkcjonalności i efektywności metod, narzędzi, form itd.

ze Wstępu

Książka "Ocenianie w szkole na cenzurowanym. Badania - Dylematy - Inspiracje" - praca zbiorowa - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 372 stron i została wydana w 2020 r.