Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788375454109 |
ISBN: | 978-83-7545-410-9 |
Data: | 2013-03-11 |
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Książka "Obszary badań wizerunku" - Alicja Waszkiewicz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2013 r.