pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Obszary badań wizerunku

Autor książki:

Alicja Waszkiewicz

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 150 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788375454109
ISBN: 978-83-7545-410-9
Data: 2013-03-11
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "Obszary badań wizerunku" - Alicja Waszkiewicz (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2013 r.