pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta

Autor książki:

Dagmara Skurpel

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 158 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788381426510
ISBN: 978-83-8142-651-0
Data: 2019-12-23
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wyzwania ostatnich lat - digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym - powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.

Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.

Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości - oczekiwanej i dostarczanej.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.

Książka "Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta" - Dagmara Skurpel - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2019 r.