Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | REA |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375440164 |
ISBN: | 978-83-7544-016-4 |
Data: | 2009-04-02 |
Opis książki:
Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał został podzielony na dwie części zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta. W części drugiej podręcznika znajdują się opisy techniki pracy metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
Książka "Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa" - Joanna Duda, Sebastian Krzywda - oprawa miękka - Wydawnictwo REA. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2012 r.