podręcznik:
Obsługa klienta. Jakość usług. Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym
autor:
Jacek Chwałek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 00x00 mm |
EAN: | 9788302084171 |
ISBN: | 83-02-08417-4 |
Data: | 2009-05-26 |
Cena wydawcy: 22.38 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Przepraszamy bardzo, pozycja Obsługa klienta. Jakość usług. Podręcznik dla liceum profilowanego... nie ma jeszcze opisu.
Podręcznik „Obsługa klienta. Jakość usług. Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.