pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Obsługa klienta. Jakość usług. Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 00x00 mm
EAN: 9788302084171
ISBN: 83-02-08417-4
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 22.38 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Przepraszamy bardzo, pozycja Obsługa klienta. Jakość usług. Podręcznik dla liceum profilowanego... nie ma jeszcze opisu.

Podręcznik „Obsługa klienta. Jakość usług. Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.