pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: CZELEJ
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375631647
ISBN: 978-83-7563-164-7
Data: 2011-09-28
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka

Książka "Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego" - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - oprawa twarda - Wydawnictwo CZELEJ. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2011 r.