pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Obrona przed wpływem telewizji

Autor książki:

Paweł Fortuna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Towarzystwo Naukowe KUL
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373063556
ISBN: 978-83-7306-355-6
Data: 2008-05-21
39.73 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji.
Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego obecnie medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacją.

Książka "Obrona przed wpływem telewizji" - Paweł Fortuna - oprawa miękka - Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe KUL. Cena 39.73 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.