Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Towarzystwo Naukowe KUL |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 226 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788373063556 |
ISBN: | 978-83-7306-355-6 |
Data: | 2008-05-21 |
Opis książki:
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji.
Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego obecnie medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacją.
Książka "Obrona przed wpływem telewizji" - Paweł Fortuna - oprawa miękka - Wydawnictwo Towarzystwo Naukowe KUL. Cena 39.73 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.