Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377848326 |
ISBN: | 978-83-7784-832-6 |
Data: | 2017-01-26 |
Opis książki:
Autorzy artykułów zebranych w tej książce podejmują próbę określenia między innymi komponentów obrazu Rosji w środkach masowego przekazu, dywersyfikowania treści w zależności od medium, wizerunków polityków kształtujących dyskurs publiczny, formy obrazu. Osią główną wszystkich rozważań jest polityka Rosji definiowana przez wartości i funkcjonalność. Zainteresowanie mediów w Polsce polityką neoimperialną Federacji Rosyjskiej wynika z historycznych zależności oraz układu geopolitycznego. Uwarunkowania te narzucają niejednokrotnie potrzebę oceny działań Rosji przez pryzmat ewentualnego zagrożenia. Analiza przekazów medialnych, dotyczących współczesnej Rosji po 1991 roku, stanowi studium przedstawiające nie tylko agendę ważnych dla społeczeństwa polskiego zdarzeń, procesów czy biografii, ale także przybliża obraz życia i mentalności Rosjan.
Ze Wstępu
Książka "Obrazy Rosji i Rosjan w mediach" - Iwona Hofman, Justyna Maguś (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2016 r. Cena 34.23 zł. Zapraszamy na zakupy!