pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Obraz, przestrzeń, popkultura. Inspiracje badawcze w polu pedagogiki społecznej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788376112336
ISBN: 978-83-7611-233-6
Data: 2009-03-10
Cena wydawcy: 29.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest niezwykle intresującą pozycją wydawniczą, znacząco poszerzającą zakres poszukiwań badawczych pedagogiki społecznej, inspirującą także tych badaczy, których uwaga koncentruje się na dążeniu do lepszego rozumienia procesów składających się na formację podmiotu, jego zakorzenienie kulturowe oraz społeczne uczestnictwo. [...] Praca znacząco poszerza zakres problemów mieszczących się dzisiaj w dziedzinie zainteresowań pedagogów społecznych.
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Jacka Piekarskiego, prof. UŁ

Praca [...] jest tryptykiem złożonym z takich kategorii, jak obraz - przestrzeń - popkultura, i to tryptykiem ujmującym obszar badawczy z głęboko metaforyczną i humanistyczno-interpretatywną perspektywą, spełniającą jednocześnie wszelkie kanony i reguły bardzo dobrego tekstu naukowego. To interesujące zestawienie tych trzech kategorii owocuje w mojej ocenie dwiema ciekawymi poznawczo perspektywami: odsłania nowe pola badawcze w pedagogice społecznej oraz ukazuje jednocześnie inspiracje, źródła tych nowych perspektyw. To ważne dla samoświadomości pedagogiki społecznej. [...] Opracowanie otwiera nowy paradygmat badawczy w pedagogice społecznej, nie zrywając jednocześnie z tradycją.
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Kazimierza Kossak-Główczewskiego, prof. UG

Książka "Obraz, przestrzeń, popkultura. Inspiracje badawcze w polu pedagogiki społecznej" - Marek Ejsmont, Beata Kosmalska, Maria Mendel (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2009 r.