pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Obraz islamu w mediach. Sposoby informowania o muzułmanach i muzułmankach w przekazach komunikacji masowej

Autor książki:

Filip A. Gołębiewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
EAN: 9788381808590
ISBN: 978-83-8180-859-0
Data: 2024-07-30
40.95 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Niniejsza publikacja powstała w ramach realizacji projektu EMPA-7HY: Lets Empower, Participate and Teach Each Other to Hype Empathy. Challenging Discourse about Islam and Muslims in Poland. Jest ona podsumowaniem prac badawczo-analitycznych wykonywanych przez zespół Instytutu Dyskursu i Dialogu w latach 2022-2023, czyli w trakcie realizacji projektu. Celem ww. prac było dokonanie szczegółowego monitoringu przekazów medialnych na temat islamu, muzułmanów i osób pochodzenia arabskiego, ze szczególnym uwzględnieniem przejawów islamofobii. Wolontariusze i koordynatorzy zaangażowani w prace dokonywali kilkuetapowych działań mających na celu dogłębne zbadanie ww. zjawisk. Podczas wyszukiwania materiałów poddawanych analizie korzystano z programów 246 wyszukujących treści w sposób zautomatyzowany, zwracając uwagę na siłę oddziaływania treści (tzw. influence score). Każdy materiał był analizowany według ujednoliconego kwestionariusza analizy. Publikacja obejmuje analizę przekazów medialnych opublikowanych w roku 2022 w języku polskim w mediach tradycyjnych oraz internetowych.

Książka "Obraz islamu w mediach. Sposoby informowania o muzułmanach i muzułmankach w przekazach komunikacji masowej" - Filip A. Gołębiewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2023 r. Cena 40.95 zł. Zapraszamy na zakupy!