Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788322727904 |
ISBN: | 978-83-2272-790-4 |
Data: | 2008-03-28 |
Opis książki:
Teksty składajšce się na publikację napisane sš ciekawie, warte podkrelenia jest również to, że wszystkie oparte sš na rzetelnych ródłach. Zaletę ksišżki stanowi to, że ukazuje, jak budował się współczesny polski system medialny, jakie zmiany dokonały się w poszczególnych segmentach rynku mediów, a także to, że sygnalizuje obecne tendencje i kierunki rozwojowe. Niewštpliwie ta aktualnoć i wieloaspektowoć, a także wysoki poziom naukowy tekstów sš największymi walorami publikacji. Ksišżka adresowana jest do osób zajmujšcych się w teorii i praktyce szeroko rozumianš komunikacjš społecznš, a także stanie się ona cennš pomocš dla studentów dzienniarstwa, politologii, socjologii i kierunków pokrewnych
Książka "Oblicza polskich mediów po 1989 roku" - Lidia Pokrzycka, Beata Romiszewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2008 r.