pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375454994
ISBN: 978-83-7545-499-4
Data: 2014-02-19
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tom 23. serii Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej." prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Książka "O własnej promocji środków przekazu w Polsce. Między teorią a praktyką. Seria: Media początku XXI wieku" - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.