Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 122 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788301166724 |
ISBN: | 978-83-0116-672-4 |
Data: | 2013-07-25 |
Opis książki:
Mówienie o telewizji i dziennikarzach - i to w sposób krytyczny - w audycji telewizyjnej zakrawa na paradoks. Taki jednak sposób dotarcia do szerszej publiczności wybrał Pierre Bourdieu, znakomity francuski socjolog, odsłaniając kulisy przekazywania za pośrednictwem mediów informacji, a także wzajemne powiązania między polem nauki a polem dziennikarstwa. Niejednokrotnie ironiczne uwagi Bourdieu demaskują status medialnych ekspertów, zawodowców od lapidarnych opinii, oraz często nieoczywiste uwikłania świata polityki w kolaborację z mediami. Jakie są zyski i straty z bycia osobą medialną? Dlaczego warto się nad tym zastanawiać? Na takie pytania odpowiada Bourdieu w swoim pasjonującym eseju.
Książka "O telewizji. Panowanie dziennikarstwa" - Pierre Bourdieu - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 122 stron i została wydana w 2012 r.