O strategii. 10 idei HBR
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Harvard Business Review |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 302 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788393205493 |
ISBN: | 978-83-932054-9-3 |
Data: | 2012-06-15 |
Opis książki:
Zostań strategiem doskonałym Harvard Business Review przedstawia O strategii - drugą pozycję z serii 10 idei HBR dedykowanej osobom dążącym do rozwoju osobistego i zawodowego. Apple Historię tego sukcesu już chyba wszyscy znamy... Na zwycięskiej strategii Apple ta opowieść jednak się nie kończy Innowacyjne modele biznesowe przekształcają całe branże i prowadzą kolejne przedsiębiorstwa do wygranej Takie sieci jak Wal-Mart i Target które weszły na rynek z pionierskimi modelami biznesowymi obecnie mają w swoim posiadaniu 75 całkowitej wartości sektora sprzedaży detalicznej. Tanie linie lotnicze z niewielkiej plamki na ekranie radaru urosły do poważnych graczy do których należy 55 wartości rynkowej wszystkich przewoźników. Aż 11 z 27 powstałych w ostatnim ćwierćwieczu firm które dostały się na listę Fortune 500 w ostatnich 10 latach awansowało w ten sposób dzięki innowacyjnym modelom biznesowym... W dzisiejszych czasach jedynym ze sposobów utrzymania dobrej kondycji firmy jest wyczucie chwili w której wymaga ona fundamentalnej przebudowy i dokonanie niezbędnych zmian. Skuteczna strategia Zbuduj ją i wprowadź. Na kolejnych stronach O strategii podpowiadamy Ci jak zrobić to dobrze.
Książka "O strategii. 10 idei HBR" - oprawa miękka - Wydawnictwo Harvard Business Review. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2012 r.