pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

O strategii. 10 idei HBR

Dane szczegółowe:
Wydawca: Harvard Business Review
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 302 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788393205493
ISBN: 978-83-932054-9-3
Data: 2012-06-15
Cena wydawcy: 79.91 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zostań strategiem doskonałym Harvard Business Review przedstawia O strategii - drugą pozycję z serii 10 idei HBR dedykowanej osobom dążącym do rozwoju osobistego i zawodowego. Apple Historię tego sukcesu już chyba wszyscy znamy... Na zwycięskiej strategii Apple ta opowieść jednak się nie kończy Innowacyjne modele biznesowe przekształcają całe branże i prowadzą kolejne przedsiębiorstwa do wygranej Takie sieci jak Wal-Mart i Target które weszły na rynek z pionierskimi modelami biznesowymi obecnie mają w swoim posiadaniu 75 całkowitej wartości sektora sprzedaży detalicznej. Tanie linie lotnicze z niewielkiej plamki na ekranie radaru urosły do poważnych graczy do których należy 55 wartości rynkowej wszystkich przewoźników. Aż 11 z 27 powstałych w ostatnim ćwierćwieczu firm które dostały się na listę Fortune 500 w ostatnich 10 latach awansowało w ten sposób dzięki innowacyjnym modelom biznesowym... W dzisiejszych czasach jedynym ze sposobów utrzymania dobrej kondycji firmy jest wyczucie chwili w której wymaga ona fundamentalnej przebudowy i dokonanie niezbędnych zmian. Skuteczna strategia Zbuduj ją i wprowadź. Na kolejnych stronach O strategii podpowiadamy Ci jak zrobić to dobrze.

Książka "O strategii. 10 idei HBR" - oprawa miękka - Wydawnictwo Harvard Business Review. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2012 r.