Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Centrum Kreowania Liderów S.A. |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 71 s. |
Wymiar: | 148x209 mm |
EAN: | 9788385385233 |
ISBN: | 83-8538-523-1 |
Data: | 2008-12-02 |
Opis książki:
- Książka ta zapoznaje z technikami i metodami prowadzenia rozmów telefonicznych: poczynając od prawidłowego zgłoszenia się poprzez umiejętne podtrzymanie rozmowy aż do jej pomyślnego zakończenia.
Pozycja ta zawiera również wiele cennych uwag dotyczących czasu trwania rozmowy, zachowania w sytuacjach konfliktowych, obsługiwania kapryśnych klientów oraz panowania nad własnymi, często błędnymi reakcjami. Krótko, lekko i dowcipnie przedstawiono nie tylko typowe błędy i nawyki mające negatywny wpływ na skuteczność porozumiewania się przez telefon, ale przede wszystkim rady i wskazówki do zastosowania w codziennej pracy. Książka zawiera też interesujący test, który pozwoli Państwu na sprawdzenie swoich umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych.
Książka "O skutecznym prowadzeniu rozmów telefonicznych" - Margard Harutunian - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Kreowania Liderów S.A.. Książka posiada 71 stron i została wydana w 2000 r.