O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
Władysława Bryła, Agnieszka Bryła-Cruz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 210 s. |
EAN: | 9788322798065 |
ISBN: | 978-83-2279-806-5 |
Data: | 2024-07-28 |
Opis książki:
Książka O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 jest poświęcona praktykom dyskursywnym wykrystalizowanym w przekazie medialnym narastającym wokół problemów społecznych wywołanych wirusem SARS-Co V-2. W roku 2021, w czasie gdy pandemia koronawirusa z wolna wygasała, ukazała się pierwsza monografia Autorek pt. Retoryka okołokoronawirusowa. Szkice językowo-kulturowe (Wydawnictwo UMCS).
Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dostrzec i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii. Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej. Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości ponadczasowej.
Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Lisowskiego,
kierownika Zakładu Lingwistyki Antropologicznej, UAM
Książka "O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19" - Władysława Bryła, Agnieszka Bryła-Cruz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2024 r. Cena 37.23 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.