pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 210 s.
EAN: 9788322798065
ISBN: 978-83-2279-806-5
Data: 2024-07-28
37.23 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 jest poświęcona praktykom dyskursywnym wykrystalizowanym w przekazie medialnym narastającym wokół problemów społecznych wywołanych wirusem SARS-Co V-2. W roku 2021, w czasie gdy pandemia koronawirusa z wolna wygasała, ukazała się pierwsza monografia Autorek pt. Retoryka okołokoronawirusowa. Szkice językowo-kulturowe (Wydawnictwo UMCS).

Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dostrzec i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii. Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej. Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości ponadczasowej.

Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Lisowskiego,
kierownika Zakładu Lingwistyki Antropologicznej, UAM

Książka "O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19" - Władysława Bryła, Agnieszka Bryła-Cruz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2024 r. Cena 37.23 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.