pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

O fundamentach zarządzania. 10 idei HBR

Dane szczegółowe:
Wydawca: ICAN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788363662028
ISBN: 978-83-63662-02-8
Data: 2013-01-30
Cena wydawcy: 79.91 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Menedżerze Przed Tobą ciężkie czasy. Co zrobić by stawić im czoła Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu Dowiedzieć się jak efektywnie zarządzać sobą i innymi Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą Wszystko to - i wiele więcej - znajdziesz w O fundamentach zarządzania Dowiesz się także m.in. - Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu - Co robić by wyróżnić się wśród konkurencji która oferuje podobny produkt - Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę opracowując strategię biznesową - W jaki sposób rozpoznać własne zalety i jak je wykorzystać - Co robić by stawić czoła gwałtownej zmianie - Jakie cechy decydują o doskonałości lidera Jak je w sobie wykształcić

Książka "O fundamentach zarządzania. 10 idei HBR" - oprawa miękka - Wydawnictwo ICAN. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2012 r.