O fundamentach zarządzania. 10 idei HBR
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ICAN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 286 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788363662028 |
ISBN: | 978-83-63662-02-8 |
Data: | 2013-01-30 |
Opis książki:
Menedżerze Przed Tobą ciężkie czasy. Co zrobić by stawić im czoła Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu Dowiedzieć się jak efektywnie zarządzać sobą i innymi Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą Wszystko to - i wiele więcej - znajdziesz w O fundamentach zarządzania Dowiesz się także m.in. - Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu - Co robić by wyróżnić się wśród konkurencji która oferuje podobny produkt - Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę opracowując strategię biznesową - W jaki sposób rozpoznać własne zalety i jak je wykorzystać - Co robić by stawić czoła gwałtownej zmianie - Jakie cechy decydują o doskonałości lidera Jak je w sobie wykształcić
Książka "O fundamentach zarządzania. 10 idei HBR" - oprawa miękka - Wydawnictwo ICAN. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2012 r.