Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ELECT |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 161x238 mm |
EAN: | 9788392135203 |
ISBN: | 83-9213-520-2 |
Data: | 2008-11-14 |
Opis książki:
lncentive to wielki biznes, który obraca milionami dolarów rocznie.
lncentive jest zajęciem dla profesjonalistów.
lncentive inspiruje do bycia marką.
lncentive to wzajemna interakcja ludzi, pomysłów i pieniędzy.
lncentive będzie się dynamicznie rozwijał.
Każde z tych stwierdzeń (zawartych w wydanej w 1999 r. książce „lncentive po polsku") nadal jest aktualne i atrakcyjne. Wszystkie zaś w nowych warunkach mają służyć marce polskiej. Tak rozumiana wspólnota interesów pozwala wskazać adresatów książki. To nie tylko praktycy z branży turystycznej: - gestorzy bazy hotelowej i gastronomicznej; - właściciele innych obiektów dla turystów i grup incentive; - pracownicy centrów organizacji spotkań; - pracownicy specjalistycznych biur turystycznych; - twórcy i animatorzy działań na rzecz klientów incentive; - przewoźnicy; - personel obsługi turystyki biznesowej.
Wśród adresatów książki są również m.in.: - urzędnicy administracji państwowej odpowiedzialni za promocję kraju; - urzędnicy administracji samorządowej (na wszystkich szczeblach) zajmujący się promocją regionów, miast i wsi; - szefowie działów HR i inni odpowiedzialni za politykę motywowania pracowników; - dziennikarze specjalizujący się w zagadnieniach turystyki biznesowej i promocji Polski; - specjaliści PR obsługujący podmioty z branży turystycznej.
Książka może wspierać procesy kształcenia - na różnych poziomach, łącznie z licencjackim i magisterskim oraz podyplomowym - w obszarze poruszanych w niej zagadnień.
Dla wszystkich zainteresowanych turystyką motywacyjną książka może być źródłem inspiracji, nieocenionym wsparciem ich kreatywności.
Książka "Nowy Incentive w Polsce" - Andrzej Świątecki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo ELECT. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2005 r.