pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 243x189 mm
EAN: 9788328336346
ISBN: 978-83-2833-634-6
Data: 2018-02-27
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zaprojektuj sukces swojej firmy!
Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?
Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka - bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.

Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:
zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,
kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,
metody projektowania modeli biznesowych,
narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,
metody weryfikacji pomysłów.

Patrick van der Pijl i Justin Lokitz należą do kadry zarządzającej Business Models Inc. Ich pasją jest pomaganie innym firmom w budowaniu innowacyjnych modeli biznesowych i przyszłościowych strategii działania.

Lisa Kay Solomon zajmuje się strategiami przywódczymi w California College of the Arts oraz na Singularity University.

Maarten van Lieshout oraz Erik van der Pluijm zaangażowali się w utworzenie firmy Thirty-X. Zajmują się integrowaniem tworzenia strategii z projektowaniem i programowaniem.

Jonas Louisse zajmuje się wykorzystywaniem metod myślenia wizualnego i osiągnięć neuropsychologii w projektowaniu i rozwiązywaniu złożonych problemów.

Książka "Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje" - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2018 r.