pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe podejście do analizy wskaźnikowej w przedsiębiorstwie

Autor książki:

Tomasz Korol

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326440434
ISBN: 978-83-2644-043-4
Data: 2013-01-31
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor książki przybliża problematykę efektywności metod analizy ekonomicznej przedsiębiorstw w zakresie oceny ich kondycji finansowej w erze globalizacji, powszechnej niepewności i ryzyka oraz szybko zachodzących zmian w otoczeniu firm. Dokonuje oceny powiązań systemowych wskaźników finansowych, a następnie próby implementacji logiki rozmytej w wykorzystywanej w przedsiębiorstwach analizie wskaźnikowej. W opracowaniu szczegółowo omówiono: * etapy rozwoju metod analizy finansowej przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem analizy wskaźnikowej dotyczącej: rentowności, płynności, sprawności i zadłużenia, * nowe warianty dezagregacji wskaźników, * optymalne wartości dla każdego wskaźnika finansowego z uwzględnieniem ich wpływu na sytuację ekonomiczną przedsiębiorstw (stymulanta, dominanta, destymulanta), * wady i ograniczenia tradycyjnej analizy wskaźnikowej, * teoretyczne założenia logiki rozmytej i możliwości jej zastosowania w analizie wskaźnikowej firm, * nowe, opracowane przez autora, modele logiki rozmytej dla dwunastu wskaźników finansowych wraz z ich interpretacją. W publikacji zaprezentowano także wyniki testów skuteczności modeli logiki rozmytej dla 166 spółek akcyjnych. Cennym uzupełnieniem książki jest aneks, w którym na przykładzie jednej spółki przedstawiono działanie dwóch modeli logiki rozmytej opracowanych przez autora. Książka przeznaczona jest dla dyrektorów finansowych, prezesów firm, głównych księgowych, biegłych rewidentów, doradców, analityków, kontrolerów finansowych, a także studentów finansów i rachunkowości.

Książka "Nowe podejście do analizy wskaźnikowej w przedsiębiorstwie" - Tomasz Korol - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2013 r.